FONTOS Bejelentette a szlovák kormány: kritikus állapotban van a szlovák kormányfő
Újra működnek a K&H online szolgáltatásai

Újra működnek a K&H online szolgáltatásai

A K&H bank arról tájékoztat a honlapján, hogy hálózati hiba miatt nem elérhetőek az e-csatornái és az internetes fizetési szolgáltatásaiban is fennakadás tapasztalható. Azt írják, a hiba elhárítása folyamatban van.

Meglepő tényre derült fény a magyarok bankolási szokásairól

Meglepő tényre derült fény a magyarok bankolási szokásairól

A magyarok 73 százaléka használ valamilyen pénzügyi alkalmazást, amely így a második legnépszerűbb applikáció típus a közösségi média alkalmazások után – derül ki a Magyar Bankholding friss reprezentatív kutatásából. Az online bankolás legnagyobb előnyeként a gyorsaságot és kényelmet nevezték meg, míg a személyes ügyintézésben leginkább a közvetlenséget és személyességet kedvelik. A válaszadók alig egyharmada jár rendszeresen bankfiókokba, viszont hiteltermékeket inkább személyesen szeretünk igényelni.

Tömegével zárja be a fiókjait az egyik óriásbank

Tömegével zárja be a fiókjait az egyik óriásbank

A Lloyds Banking Group további 60 fiók bezárására készül, arra hivatkozva, hogy az ügyfelek körében egyre többen használják a banki szolgáltatásokat digitális csatornákon keresztül.

McKinsey: a magyarok harmada a koronavírus miatt cuppant rá a digitális bankolásra

McKinsey: a magyarok harmada a koronavírus miatt cuppant rá a digitális bankolásra

A járvány előtt körülbelül minden második magyar vett igénybe legalább egy szolgáltatást online, a járvány után már négy emberből három - többek között ez derül ki a McKinsey & Company által elvégzett friss, reprezentatív felmérésből. A legtöbben a banki ügyeiket intézték digitálisan, de a telekommunikációs szolgáltatások is nagyon népszerűek voltak.

Digitális bankkal újít a JP Morgan

Digitális bankot indít az Egyesült Királyságban a JP Morgan. Az amerikai pénzintézet már tárgyal a brit hatóságokkal a projektről, a nyitásra várhatóan az év végéig sor került – írja a Financial Times.

Éjjel-nappali okosfiókokkal és mindent látó ügyintézőkkel támadnak a jövő bankjai

Találkoztál már olyan bankkal, amelyik az év minden napján és a nap minden percében a rendelkezésedre áll? Olyannal, amelyik minden csatornán ugyanazt a magas szintű élményt képes nyújtani, akár online, akár fizikai formájában keresed fel? Függetlenül attól, megtakarítást, hitelt vagy valami egészen szokatlan pénzügyi megoldást szeretnél? Amelyik bank erre képessé válik, páratlan hatékonyságjavulásra és jókora versenyelőnyre fog szert tenni. Ilyen bankot álmodott most elénk új tanulmányában a McKinsey, bemutatva a hagyományos bankfiókokat felváltó okosfiókok koncepcióját.

Itt a megoldás, ha eleged van az online bankokból, de nem tudsz bemenni a fiókba

Skóciában úgy tűnik, sikerült kitalálni egy megoldást azoknak, akik nem akarnak online bankolni, de nem akarnak vagy nem tudnak az egyre kevesebb helyen megtalálható bankfiókokba bemenni. A Royal Bank of Scotland (RBS) mobil furgonokat indított, ahol az emberek a banki ügyeiket intézhetik.

Minden ötödik ügyfél bankol interneten

Magyarországon már fejlettnek tekinthető az online bankhasználat - minden ötödik banki ügyfél használ online banki szolgáltatást -, a szomszédos országokkal összevetve azonban lemaradásban van - közölte csütörtökön a GfK Hungária piackutató.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Új nagybank született Magyarországon, ötből egy bankszámlát már nála nyitnak a magyarok
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.